Introducere in paleontologie la Metrou

Categoria: Experimente si Demonstratii

Unde: Stația de metrou Politehnica

jos pe peron

Simbata 28 sep, 10:00 - 10:45
Stația de metrou Politehnica din București este locul inedit în care se conservă un întreg ecosistem marin mesozoic: în dalele de calcar, folosite pentru a placa peronul stației de metrou, sunt conservate resturile unui recif cretacic construit de rudiști.

Ambianța paleontologică din stația de metrou Politehnica este unică în lume și a fost documentată științific de studentii de la @facultățile Facultatea de Geologie si Geofizica, Universitatea Bucuresti sub coordonarea Prof. univ. Dr. habil. Mihai Emilian Popa într-un proiect de viitor ce va fi deschis publicului larg.

Vă așteptăm să vă alăturați nouă și să le aflați povestea!

Ne vedem jos în stația de metrou! Langa roll-up-ul de Bucharest Science Festival!

Participarea este gratuită, nu necesită programare prealabilă şi se adresează interesaţilor de orice vârstă.

Ghidul vostru va fi: Mihai Emilian Popa

Mihai Emilian Popa este geolog și paleontolog, profesor al Universității din București, Facultatea de Geologie și Geofizică, Fulbright Scholar la University of Florida, profesor invitat la Universitatea Claude Bernard din Lyon și Marie Curie More Experienced Senior Researcher în cadrul University College Dublin. Este specializat în Paleobotanică și Palinologie (studiul plantelor fosile), Stratigrafie și Paleoecologie și predă cu entuziasm Geologia, Paleontologia și Evoluționismul studenților săi din România și din străinătate. Nu în ultimul rând, Mihai este un pasionat comunicator de știință în aceste domenii științifice fascinante.

Feedback de la evenimentul din 2018:
  • A fost o intalnire foarte insufletita si cu multe informatii. Copiii s-au conectat cu povestitorul si au simtit pasiunea si placerea de a descoperi impreuna. Multumim! (Dana Maghiran)
  • A fost minunat! Multumesc din suflet domnului profesor si organizatorilor! Stiam de statie mai demult, dar o voi privi cu mai mult respect de acum inainte. Pentru copii a fost un deliciu. Sper sa reusiti si cu proiectul! (Silvia Gergely)