Introducere in paleontologie la Metrou

Categoria: Experimente si Demonstratii

Unde: Stația de metrou Politehnica

jos pe peron

Simbata 28 sep, 10:00 - 10:45

Stația de metrou Politehnica din București este locul inedit în care se conservă un întreg ecosistem marin mesozoic: în dalele de calcar, folosite pentru a placa peronul stației de metrou, sunt conservate resturile unui recif cretacic construit de rudiști.

Ambianța paleontologică din stația de metrou Politehnica este unică în lume și a fost documentată științific de studenții de la Facultatea de Geologie și Geofizică, Universitatea Bucuresti sub coordonarea Prof. univ. Dr. habil. Mihai Emilian Popa, într-un proiect de viitor ce va fi deschis publicului larg.

Vă așteptăm să vă alăturați nouă și să le aflați povestea!

Ne vedem jos în stația de metrou, lânga roll-up-ul de Bucharest Science Festival!

Participarea este gratuită, nu necesită programare prealabilă şi se adresează interesaţilor de orice vârstă.

Ghidul vostru va fi: Mihai Emilian Popa

Mihai Emilian Popa este geolog și paleontolog, profesor al Universității din București, Facultatea de Geologie și Geofizică, Fulbright Scholar la University of Florida, profesor invitat la Universite Claude Bernard din Lyon și la Southwest Petroleum University din Chengdu, precum și Marie Curie Researcher în cadrul University College Dublin. Este specializat în Paleobotanică și Palinologie (studiul plantelor fosile), Stratigrafie și Paleoecologie și predă cu entuziasm Geologia, Paleontologia și Evoluționismul studenților săi din România și din străinătate. Nu în ultimul rând, Mihai este un pasionat comunicator de știință în aceste domenii științifice fascinante.

Feedback de la evenimentul din 2018:

A fost o întâlnire foarte însuflețită și cu multe informații. Copiii s-au conectat cu povestitorul și au simțit pasiunea și plăcerea de a descoperi împreună. Mulțumim! (Dana Măghiran)

A fost minunat! Mulțumesc din suflet domnului profesor și organizatorilor! Știam de stație mai demult, dar o voi privi cu mai mult respect de acum înainte. Pentru copii a fost un deliciu. Sper sa reușiți și cu proiectul! (Silvia Gergely)

Links: